6 gün önce suyum geldiği için 34+0 da acil sezaryena alındım oğlum hala kuvezde solunum sıkıntısı çözülmüş çok şükür anne sütüne başladılar emme reflekside güzelse inşallah alicam en kısa sürede Rabbim bütün bebeklere şifa versin inşallah geçmiş olsun dualarım sizinle 🙏🙏