handeaa küvez içine verilen oksijen yeterli olmadıgına bebeğe başlık takılarak daha küçük alana oksijen vermek hood. Dr’a birşey sormanıza gerek yok bebek doğduktan sonra yapılan bütün işlemleri çekilen radyolojik görüntüleri, bulguları küvez sonrasında yapmanız gereken herşey rapor edip elinize vericek endişelenmeyin. Yinede kafanıza takılan bişey varsa sorarsınız Bu sürecde dinlenin ve süt sağın bebeğinie kavusacaksınız kısa sürede inşallah. Gelsin uykusuz geceler🦋