laviniia ben öyle düşünmüyorum huzursuzlugu varsa huzursuzlugun sebebine inilmeli
laviniia amin canım cümlemize.
Mree çok teşekkür ederim dikkate alacağım inşaAllah 😍
Oburiks bende gelecek ay geçer umuduyla yaşıyorum ama birgün elbet geçevek biiznillah