laviniia bende atak haftasini burada öğrenenlerdenim , doktorum da dahil çevremde kimse inanmıyor buna , bebegin farkındalığı arttıkça duyarlılığı da artıyor demişti sadece doktor buna da atak diyorlar , kafaya takarsan değil her ay her saat atak olur senin için