Ruzgar03 benim kızım 4 yaşında konuşmaya başladı ama bizim genetikti eşimde 4 yaşında konuşmaya başlamış.doktorumuza sorduğumuzda istediği şeyleri eliyle göstermeyip konuşmaya çalışıyorsa sorun yok demişti.kızım da kendince bi dille konuşuyordu ve sadece ben anlıyordum başkasına söyleyip anlamayınca ağlıyordu. 4 yaşına geldiğinde yarım gün kreşe gönderdik orada daha çok açıldı. Şimdi 1. sınıfa gidiyor.inşallah oğlum babaya çekmez.Ben çok kafama takmadım her gün kitap okudum ama olmayınca olmuyor çocuk ne zaman hazır olursa o zaman oluyor bazı şeyler