17 aylik oğlum var konuşmuyor.
Kucak kucak deyince geliyor sarılıyor,yakalamaca oynuyor,babasını falan biliyor geldiğinde bacağını bırakmıyor ilgi istiyor.ona gözükmeden balkona çıkıyorum kapının oraya gelip bekliyor su biberonunu gorebilcegi yere koyorum suyunu alip içiyor AMA ISMINI SÖYLEDIGIM DE BAKMIYOR,ISARET ETTIGIM YERE BAKMIYOR VERDIGIM KOMUTLARI YERINE GETIRMIYOR (KUMADANYI VER KAPIYI KAPAT ) GIBI VE HICBIR KELIMESI YOK.Biraz uzun oldu ne olur kusura bakmayın bizim gibi bunları yaşayan oldu mu salı günü doktora gitcez çok korkuyorum