Dd123 doktorumun tavsiyesiyle Bioderma atoderm nemlendirici krem aldım kuruluktan eser kalmıyor cildi olması gereken yumuşaklığı uzun süre koruyor kurumayinca kaşinmiyorda hem tavsiye ederim kesinlikle yara kremi olarakta stafine yine doktorumun reçete ettiği krem biz bunlardan fazlasıyla fayda gördük şükür artık olmuyor