Nazlicicegim Poncikbirannis Öyle bir bilgi verdilerse tamam o zaman canım bende sınırsız sandım da öyle denilen cihazlar kalitesiz oluyorda. Tamamdır o halde 👍
Babyboys Krmbraaa çok gereksiz pın pın tek tek alıyor inanın ağdadan daha uzun sürüyor ağda bandı kullanın daha iyi ben ağdadan sonra kalanları almak için kullanıyorum 🙈
Babyboys Krmbraaa hamilelikten önce 3 seans lazere gittim baya kılıyım 😂😂 yoğun yerler bitti çıkanlar da seyrek seyrek maddi imkanlar el versin gideceğim inşallah benim cardella buz lazerdi
Nazlicicegim Ezgimstf Elbette ki öyle herkesin yapısı bir değil ama iyi bir cihazda kim olursa olsun hormonal bir bozukluk yoksa mutlaka sonuç alınıyor. Ben o anlamda demiştim. Acı ağrı eşiği vs o ayrı tabi ki
Ezgimstf Nazlicicegim aynen yok ben yorumlara göre yazdım bence denemelisin cihazdan cihaza da çok fark ediyor gerçekten ben aldım bu tane çok memnun kaldım istersen Philips marka
Nazlicicegim Ezgimstf Ben açıkcası acıya dayanamayan bir insanım o yüzden tek seferde acı çekerim bitsin o yüzden ağda diyorum. Makina tek tek tüy çekerken canım çok acıyor 🤕
[silindi] https://ty.gl/bjepbdefj vücut temizleme fırçasınıda kullanırsanız batık vs de oluşmaz gayet memnunum
Seral Krmbraaa bn braun kullanıyorum bacak kol ve koltuk altı alıyorum gayet memnunum bn batık flnda bırakmıyor ha evet acı oluyor ama bna gire ağda daha acılı
9mevsim Krmbraaa Tinimini Pnarr_ ternd yolda efsane cuma indirimi var epilasyon aleti var 80tlyee.atımlı hem de
Nebicimanne Mom9 aha benimkide de ayni marka ve 15 senedir kullanirim, batikta yapmadi hic 😂 ustelik 1 ay temiz kaliyor adet doneminde uzuyo bitince aliyorum 😂
Mom9 Nebicimanne aynen zaten kıl çıkma yönünde kullanılırsa yapmıyor. Evladiyelik bi ürün maşallah 🙈😂
9mevsim Tinimini almak isteyenler varsa uygun fiyata 80tlye trend yolda var.. Demek istedim sizinkisi epilatör galiba..benim dediğim epilasyon aleti.. ışık atımlı..acı yok sızı yok..
aysesarioglu Krmbraaa braun silk epil 7 kullaniyorum ben ıslak kullanimda ozellikle cok iyi batik yapmiyor birkac kullanmadan sonra alisiyorsun acımıyor bile
elmaliturta Krmbraaa braun kullanıyorum.. sanırım ciltle alakalı iki üç kez kendim alıyorsam bi kez ağda yapiyorum batıl falan da olmuyor birde benim bacak bölgelerimde baya bi azalma oldu epilatörle yarı yarıya nerdeyse