Krmbraaa cımbızla tüylerini alıyormuşsunuz gbi düşünün hangi marka olursa olsun. Ben tavsiye etmem tüyleri kalınlaştırıp batık olmasına ve artmasına sebep oluyor, ayrıca oda büyük zaman kaybı bana göre. Acısı da cabası. Şuan ağdaya gidiyorum her ay, yakında lazer e başlayacağım