Melike071707 ben de aciyorum ev kuzey cephe evi 26dereceye ayarladim, havalar soğuduğunda otomatik yaniyor. Geceleri de bir suredir uyku tulumu giydiriyorum. Önceden sabaha karsi aşırı soğuk olduğunda ensesi govdesi buz gibi oluyordu sık uyaniyordu şimdi daha iyi.