Melike071707 Ankara’da yaşıyoruz oğlum 6 aylık artık geceleri ve sabaha karşı soğuk kombiyi açmayı düşünüyorum açan vsrmı
Omerarda06 Melike071707 sincan fayihteyiz yaklaşık 2 haftadır akşam 8 den sabah 8e kadar yakıyorum. 2 gündür de komple açık kapatmıyorum bence zamanı geldi 🥰
Melike071707 [silindi] bende bu gece açılışı yapıcam valla sabaha karşı baya soğuk oluyor 6 yaşında kızımda var sabaha kadsr üst acık yatıyor burnu akmaya başladı
Melike071707 [silindi] valla cevremdekilet açmış annem bana bebeğin küçük sen hariç herkez acmiş dedi gerçekten öyle açacağım
Omerarda06 Melike071707 hım annem orada benim. Bizde karakola yakınız yasin kunduranin ilerisinde gülsu91 sitesi var oradayız yakinmisiz 😊
Feyzosumunannesi witcher abartma mi ???? Klimayi açıp yattık ve şuan bebis emzirmek için uyanınca kapayip penceremi açtım. Karşı komşumun da klimasi açık şuan sesi geliyor 🙄 mevki önemli canım
1anne1bebek___ Melike071707 kız bu ne acele eviniz soğuk mu oluyor bende ankaradayım ama açmadım ve daha da açmayı düşünmüyorum 1,5 yaşında oğlum var benim de ama evin içi iyi ve 1. Katta oturuyorum altım boş olmasına rağmen iyi yani
Melike071707 1anne1bebek___ sabaha karsı çok soğuk oluyor ama ben bile üşüyorum çocukta illaki üşüyordur
Sarikuzumalp Melike071707 Evet dışarısı soğuk ama evler iyi gibi ya. Ben daha ekim sonuna kadar açmam herhalde. Öyle üşütecek soğukluk yok. Evet sabaha karşı biraz soğuk ama evler yine sıcak.
Melike071707 Sarikuzumalp gündüz iyi akşamda iyi ama sabaha karşı malesef soğuk termometre ile baktım 24 derece suan ev o yüzden açmadım
Melike071707 rainayaz gece 12 gibi açıp sabah 8 de kapatmak dibi bu gece bakacağım sabah 5 te mamaya kalkıyorum evin içi kaç derece ona göre acıcam bende