Cerenok çünkü gündüz sık değiştiriyorum Lastik izi doğru düzgün olmuyor bile ama gece boyu değiştirmediğimde sabah lastik izi oluyor. Bir kaç sefer külot bezle uyumuştu sabah açtığımda ilk işi lastik izlerine dokunup kaşımaya çalışmak oldu, bende olsam rahatsız olurdum yani şöyle düşünün uzun süre çorap giydiğiniz de iz oluyor çıkardığımız da ilk işimiz orayı kaşımak oluyor ve rahatlama geliyor of sıkmış vs diyoruz, bebeğin dili yok ki rahatça söylesin bu yüzden kullanmamaya çalışıyorum 😅