asortikpanda melovebabym bende munchkin aldım oğlum 7 aylik ilk kez deniyim dedim ilk seferde hemen çözdü ve rahatça içti
cahillesohbetikestim eksi_elma ay bu çocuklar 🤣 bencede içten içe biliyorlar ama yapmıyorlar 🤣 napıyor benimkiler iyiler mi ♥️
eksi_elma cahillesohbetikestim 🤣🤣 iyiler kuzum 😊 sevimli sevimli yaramazlıklar yapıyorlar işte. Kuzularım nasıl keşiflere devam mı 😍
eksi_elma cahillesohbetikestim Arada 8 yaş var ama onu benimkiler de yapıyor 🙈 Ablamız alttan almaya çalışıyor bir noktaya kadar ama işin sonu hep kavga 🤣
cahillesohbetikestim eksi_elma seninki de iyi cesaret aşkım o kadar yaştan sonra rahata ermişsin bir daha çocuk doğur 😅