marisback melovebabym valla verdim direkt içti. Ben de normalde pipetli şişeden içiyorum ordan mı gördü diye bile düşündüm 😂
cahillesohbetikestim melovebabym oğlum 15 aylıkken pipetle içirmeye çalıştım şu youtube ta gösterildiği gibi yaklaşık iki ay uğraşmışımdır pipetli suluk, pipetli bardak her şeyi denedim kabul etme istemedi. Sonra bir gün bir baktım suluğundan su içiyor nasıl öğrendi naptı bende bilmiyorum 🤣 kendi kendilerine zamanı gelince öğreniyorlar yani
onur2020 Oğlumu pipetli suluğa alıştırmak 3 günümü aldı. 😝 gidip gelip verdim ağzı ile oynaya oynaya çözdü Şuan onsuz su içmez ve zevkli geliyor çok içiyor suyu
doktor_bu_ne Munchkin in pipetli suluğunu aldım önünde bir iki kere kendim hüp diye çektim çok çabuk öğrendi şükür ☺️ oyun zannediyor sadece ondan su içiyor
eksi_elma cahillesohbetikestim 🤣🤣🤣 Tuana 12-13 aylıkken tek göstermede yaptı. Metehan’a 14 aylıkken başladım öğretmeye yok olmadı. Aylarca her yöntemi demedim olmadı. Geçen gün ablası pipetli bardakla bişey içiyordu, istedi bende icicem diye. Uzattı, çek içine dedi ve o da çekti birden içmeye başladı. şok olduk 🤣🤣🤣 bence biliyorlar da işlerine gelmiyor
asrinhatasi melovebabym normal pipeti al çek bir fırt geri kaçmadan elinle kapat. Sonra diğer ucuylya bebeğine ver bunu 5 6 kere yaptım oğlum onu oyun zannetti sevdi. Sonra pipetli suluğunu verdim içti. 2 ay çabaladım bu yöntemle hemen tuttu
melovebabym asrinhatasi onu denemiştim ama olmamıştı. Az önce babası hüp diye çekti gösterdi içti sonra😂
dilarakilic Bebeğim 5,5 aylık falandı munchkin suluk verdim. İlk seferde içemedi tabii. Normal pipetler varya bizlerin kullandığı, onunla ağzına su verdim çekmesini sağladım 3-5 sefer sonra anladı ve suluktan da kendi çekmeye başladı. Çok kolay oldu 🤭
cahillesohbetikestim eksi_elma ay bu çocuklar 🤣 bencede içten içe biliyorlar ama yapmıyorlar 🤣 napıyor benimkiler iyiler mi ♥️
witcher melovebabym Verdim eline oynaya oynaya öğrendi valla kendi kendine 10 dakikada biz bile şok olduk 7 aylıktı 😀