Bestiee aldırma düşüncesine girme dedi kadın doğum doktorum, çok hastası varmış öyle sorun olmadı dedi. Evet erken gebelik için ama aldir da demeyiz her gebelikte nasil riskler varsa bunda da çok ekstra riskli diyemeyiz dedi. Yani nasip doğacağını varsa doğar nasip