prensesin_annesii cnkrt benim kızım da 2 aylık bende istiyorum ama korkuyorum siz nasıl cesaret ettiniz hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🤲😊
cnkrt Bestiee doktorum da çok erken dedi ama aldırmayı tavsiye etmem öyle hastalarim da oldu sorun olmadı ama riskleri var tabi dedi
Tugce1132 Kizlar bende bisey sorsam sezeryan olalı 54 gün oldu hala kanamam yoğun bi şekilde devam ediyo neden olabilir sizce sizin kaç gün surdu
Linamoms__ Tugce1132 benim 30 gun surdu yani 30 gunden sonra azalmasi beklenir bi muayene olmanizi oneririm
prensesin_annesii Tugce1132 Herkesin kanaması bir olmaya biliyor mesela benimki 1 ay fln sürdü sonra lekelemem devam etti
busrakaaneren Tugce1132 benim 62 gün sürdü kanamam 50 gün civarında bi kesildi gibi olmuştu çok azalmıştır sonra birazdan geldi hiç bi sıkıntı yaşamadım korktum doktora gittim sorun olmadığını 10 gün daha sürerse tekrar bakalım demişti ama kesilmişti zaten sonra
Tugce1132 Linamoms__ muane oldum normal 60 günü beliycez dedi ama bana hiç normal gelmiyo 1 ay sonra muane olmustum
Bestiee cnkrt ya aldırmak düşüncesi bana hep çok uzak gelmiştir. Karnımdakiyle kucağımdakinin farkı yok bana göre. Ama 3 ay ne biliyim biraz fazla riskli duruyor daha hormonların bile düzelmedi gebeliğini nasıl geçirmiştin ?
cnkrt prensesin_annesii benim de kalamam 40 gün sürdü sonra adet oldum uzun süre böyle kanama devam etti meğer hamileymisim