Seda-M bu arada sabahları yese öğlen yemiyor vs. Demişsin ekstra ben emziriyorum sende öyleyse bunu da unutma öncelik anne sütü 1 yaşına kadar . Yani ben bile günde 3 öğün yiyemezken bebeklerden çok fazlasını bekleyemeyiz uykudan uyandıktan yarım saat 40 dk sonra yemek vermeyi dene