beyzzsenturkk_ düdüklüde pişer onlar ancak ve korkmanıza gerek yok ocağın altını kapattıktan sonra ellemeyin ılıyana kadar havasını yavaş yavaş bırakınca açtığınızda bişey olmaz düdüklünüzün modeli nasıl dönerek kapananlardansa çevresi de lastik olduğu için vakumlanıyor siz istesenizde açılmaz ilk alışmaya çalıştığımız zamanlarda içinde az bişey hava var diye eşimle ikimiz açmaya çalışmıştıkta açılmamıştı onlar baya güvenli oluyo eski düdüklülerdense en son bitince bi 10 dk sonra buharı çıksın diye yukarı kalkan apratını yukarı kaldırısınız havası gidince çok rahat açarsınız