beyzzsenturkk_ düdüklüden ben de çok korkuyordum, 5 senedir evliyim 3 aydır kullanmaya başladım elim ayağım olacak neredeyse 😂😂 bende de öyle bir nohut cinsi vardı, düdüklü kullanmadığım zamanlarda asla hakkından gelememiştim ama fasulye için sütle ıslatanlar vardı bir gece önceden nohutta da belki faydasını görürsünüz ben hiç denemedim nohutta