Ayfa1608 prensesininannesi5838 valla mutfak bile değil oturma odasında sehpada durdu hep. 2.5 ay kullandım hep ordaydı bişey olmadı aksine çok fayda etti😬
prensesininannesi5838 Ayfa1608 bende öyle yaparım artık ama bizim ev sobalı ondan dolayı onu belirtmeyi unuttum
esesturk prensesininannesi5838 buzdolabında alt kısmda saklamak gerekiyor eczacı arkadaşım o şekilde önerdi
sngzr prensesininannesi5838 ben bilmiyordum dolaba konması gerektiği yaklaşık dört şişe kullandım hep dışrıdaydı şuan kullanmakta olduğum şişeyi buz dolabına yumurtalığın yanına koydum. Her iki şekilde de sonuç aldım, faydasını gördüm
prensesininannesi5838 sngzr yok ya alakası yok buzdolabına konması gerektiğini misal amblajinin üzerinde de 4 haftaya kadar oda sıcaklığında durabilir yaziyo
Pamukkizinannesi23 prensesininannesi5838 hiç açılmadıysa buzdolabı açıldıysa oda sıcaklığı dedi eczacı. Keza doktorlar ve araştırmalar da bütün ilaçları saklama koşullarını bu şekilde tavsiye ediyor.