Handemiiiy sezer2022 47 günlükken,şu an 7.5 aylık.bir de doktorumuz erken sünnet olan çocuklarda olabiliyor demiş keşke başıma gelmeden bilseydim bunu ama artık yeni sünnet olan varsa dikkat etsin
Kubracns Handemiiiy çok geçmiş olsun bizim buralarda (Antep) sünnet olunan çocağa sadece zeytin yağı tedavisi yapılır doktorlar bile sadece zeytinyağı dök derler sık sık zeytinyağı dökülür üç içinde iyileşir orayı yumuşatır yapışma olmaz çabucak iyileşir üç günde geçer bende oğlumu haftaya sünnet yaptıracağım pipisinşn içinde kireçlenme vardı elimle sıyırıp zeytin döktüm deliğinin içine geçti elhamdulillah zeytinyağ çok faydalı bırakmadan onu sürün saatte bir
Handemiiiy Kubracns evet aslında organik zeytinyağımda var zaten bencede bi zarar gelmez ama doktor krem demiş sanırım nemli kalma süresi uzun olsun diemi blmyrm denycm yinede tabi sıcak suda otrtcm ne sürersem süreyim,teşekkür ederim
Handemiiiy [silindi] bizmkide azıcık açıldı ama kanamış gibide o yüzden soryrm normalmi die kanamıyor ama sadece kıpkırmızı gözküyor zaten çok az bi kısmı açıldı gerisi duruyor
[silindi] Handemiiiy bizimki de öyle kırmızı kanamis gibiydi göz kremi sürün dedi doktor bize gerisi hâlâ yapışıksa vakit kaybetmeden doktora götürün ilerledikçe canını daha çok acıtır açılması
Handemiiiy [silindi] evet götürdük açtı eliyle doktor,şimdi lapiderm hametan sürüyoruz sürekli canı yanıyor,ben bi de antiseptik sıkıyorum ara ara yine sünnet zmanı doktor vermişti.ufak çaplı bi sünnet zamanına geri döndük gibi