Poyrazlorin sünnetten sonra derisi açılıyorya kemiğe kadar,tekrar yapışıklık olduğunda kemiğe kadar sıyrılmıyor işte yarıda kalıyor dibinde bi kısımda tekrardan yapışma oluyor,bende ucunu açık görünce bir de harktlendi tabi bebeğim alt değiştrrken tam durmadığı için detaylı bakamadığım için hiç yapıştğnı farketmedim,her alt değiştrmede sonuna kadar sıyırıp temizlemeniz lazım