niHanzade bakın 1 hafta önce kızımın gözü mikrop kaptı diye doktora gittim kadın bana diyor ki “göz teması kurmadı sizinle kuruyoe mu”
Hocam korktu ağlıyor o yüzden sizinle iletişime geçmiyor dedim. O kadar saçmalıyorlar ki sanki çocuklar virüs, aman yayılmadan ne görürsek önlem alalım diyorlar. Anne baba psikolojisi mahvoluyor