Selma659-
Selma659- 1 seneye kadar normal diye biliyorum ben doğumdan 7,5 ay sonra anca oldum düzenliydi iki kere böyle düzensiz oldu o da normale girer herhalde yavaş yavaş, evet emzirme döneminde düzensizlik çok normal ama adet olmuyorum hamile kalmam deme sakın bal gibi de hamile kalırsın dikkat et korun kesinlikle :)