Merhaba bende silikon uçla veriyorum memeyi. Neden bıraktırmaya çalışıyorsunuz ?Bir zararı mı var ? 26 günlük bebeğim ağzı küçük alamıyor memeyi silikon uçla emziriyorum. Neden buraktırmaya çalışıyorsunuz beni de bilgilendirirmisiniz. İlk çocuk olduğu için bilmiyorum çoğu şeyi . Teşekkürler şimdiden