Bu konu benim lohusalığımda en üzüldüğüm konuydu. Başından beri bebeğim beni tutmamıştı ve maalesef silikona alışmıştık. Arada beni tutuyordu ama alışkanlıktan devamını getirmeyip, sinirlenip ağlıyordu. Ağlayıp kıyameti koparıncs tabi insan kıyamıyor yavrusuna bende bu sebeple emzirme danışmanıyla görüştüm. Kızlar tek olay kararlı olmakmış. Yani birçok şry öğrendim ondan ancak giderken silikonları da almıştı, almasaydı eğer gece mutlaka kullanırdım ve başa dönerdik. Belki yardımı olur diye bi şırıngayla yandan dudağına mama ya da anne sütü de sıkarsanız en azından süt geldiğini düşünüp refleks olarak emmeye devam edebilir ve ne kadar ağlasa da kararlı olup, sakinleştirip devam etmek gerek. Benimki 3 günde zor alıştı