63_hulya_63 Ayazzmom Trendyolda öyle uyguna gelişmiştir ama herkes ordan almiyo dye bayan da 150 liraya veriyo yani ona bile pahalı demişler ben ona şaşırdım
aybikreis Ayazzmom Alırken dikkat edin. Skt değiştirilmiş olabilir, orjinal mama olmayabilir güvenilir satıcıdan alın lütfen. Böyle şeylerde internet alişverişine hiç güvenemiyorum
Ilayda127 Ayazzmom benim elimde kaldı hani kızım içmiyor anne sütü alıyor boş yere almış olduğum için çöpe atmaya gönlüm el vermedi uyguna vereyim birisi faydalansın istedim sadece
aybikreis Ilayda127 trendyol için söylüyorum. Ben sma kullanıyorum alırdım ama şu an buna bütçe ayıramıyorum. Çok uygun aslında
1bilqe Ilayda127 sanırım 150 nasıl iletişeme geçebiliriz adres vs bilgisi falan alacağım ama nasıl bir yol izlenir burada bilmiyorum
Ilayda127 alpssmom tanesi 150 den veriyorum iki adet var elimde 300 TL olur bide kargo ödersiniz çok çıkmaz kargoda ankaradayim eğer aynı sehirdeysek elden de alabilirsiniz
Ilayda127 Nurannee- onuda 150 den veriyorum elimde 1 adet var 2024 son kullanma tarihi ankaradayim elden alabilirisniz farklı sehirdeysenizde kargo yaparim
beyoglu67 Valla cok uygun bende ogluma şimdi sma optipro aldım ama bakalım doğunca sevecek mi yarayacak mı bilmiyorum. Emin olabilseydim alirdim gerçekten..