Balse Bebee iyi de kişi toplu satıcı değil ki ona ait olsun kargo elinde kalanı satmaya çalışıyor arkadaşımız saçma yorum mu sence gayet mantıklı söylediğim 😀
Ilayda127 mstfakbratalha evde dursa ne işe yarayacakki burda en azından birine faydam olsun o yüzden uyguna veriyorum
Bebee Balse canım toplu satıcı olmasına gerek yok burda sarış yapanların bazıları kargo da bana ait diyor ve ben burdan alışveriş yapmadım bilmiyorum. Biraz gereksiz olmuş yorumunuz
63_hulya_63 Helal olsun size 150 liraya satiyorsunuz hala da sanki pahalıymış algısı yapıp bide kargoyu ödemek istemiyolar olacak şey dgl gidip başka yerden 300,400 e alsınlar ozaman ne diyelim
Ayazzmom 63_hulya_63 430 liraya daha yeni 1 kg aldım trendyoldan 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Bu uygun ama dışarda da 400 gr 300 400 e almayın trendyol dan alıyorum bn hep çoklu alınca uygun oluyor
63_hulya_63 Ayazzmom Trendyolda öyle uyguna gelişmiştir ama herkes ordan almiyo dye bayan da 150 liraya veriyo yani ona bile pahalı demişler ben ona şaşırdım
aybikreis Ayazzmom Alırken dikkat edin. Skt değiştirilmiş olabilir, orjinal mama olmayabilir güvenilir satıcıdan alın lütfen. Böyle şeylerde internet alişverişine hiç güvenemiyorum
Ilayda127 Ayazzmom benim elimde kaldı hani kızım içmiyor anne sütü alıyor boş yere almış olduğum için çöpe atmaya gönlüm el vermedi uyguna vereyim birisi faydalansın istedim sadece