asel16_hurmuz muhammedim06 bende sma kullandım kilo aldırmadı benimde kızıma şuanda hem bebelac gold hem evolvia kullanıyorum ikisinden de çok memnunum
asel16_hurmuz muhammedim06 hayır canım gelmiyor hatta tam tersi ikisi çok iyi geliyor doyuruyor en azından yoksa gerçekten kızım doymuyor tek mamayla bende anlamadım gitti
cnn29 Aşırı gazlı olduğu için yenidoğan sürecinde hipp combiotic kullandım, 4 aylıkkende bebelac gold a başladık şu an 6 aylığız hala devam ediyoruz. İkiside bize iyi geldi 🌸
Fahin cnn29 merhaba. Sadece mamami veriyorsunuz yoksa anne sutu ile birlikte destekli mi gidyorsunuz. Nasil oliyor. Yani gunde kac kere emzirip kac kere mama veriyorsunuz
Aaayysseee muhammedim06 yok zarar olmaz yani çünkü ben de ilk başta Aptamil kullandım kızım onu asla kabul etmiyordu kusuyordu ondan sonra Golden goat keçi sütlü mamaya geçtik o da kızıma kabız yaptı sonra Doktor hipp combiotic önerdi o çok iyi gelmişti kızıma ama sonra çok zayıf olduğu için maalesef şu anda da raporlu mama kullanıyoruz
Nurtanemm muhammedim06 sma kullandığımda bebeğimi çok tok tutuyordu hiç bir şey yemiyordu ek gıdaya dair bıraktım aptamil e devam
Kbrascioglu muhammedim06 ben bebegime dogdugundan beri SMA kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım hatta kilo alımı falan çok iyi eğer bu mama size yaramadiysa hipp ide çok oneriyolar
cnn29 Fahin Siz eğer sütünüzün yetersiz olduğunu düşünüyorsanız günde 3 kez mama verin bence sabah öğle ve akşam