muhammedim06 yok zarar olmaz yani çünkü ben de ilk başta Aptamil kullandım kızım onu asla kabul etmiyordu kusuyordu ondan sonra Golden goat keçi sütlü mamaya geçtik o da kızıma kabız yaptı sonra Doktor hipp combiotic önerdi o çok iyi gelmişti kızıma ama sonra çok zayıf olduğu için maalesef şu anda da raporlu mama kullanıyoruz