bal100 Bende çalışan bir anneyim Sabah 9-5 çalışıyorum evim işime 10 dk bir kamu kurumundayım hafta sonlarım izinli baya rahat bir işim var ama şöyle düşün yavrun için çalışıyorsun ona iyi bir gelecek için evet bu zamanları da geri gelmeyecek ama her fırsatta kaliteli vakit geçirmeye çalış. Ben 4.5 aylıkken devam ettim çalışmaya şuan 21 aylık herşeyi anlıyor, konuşuyorum anne işe gitmeli gelince şöyle yapıcaz böyle olucak felan diye ve el sallıyor.