bal100 yo demiyorum. Hep çalışkan güçlü anne gördüğüm için hayatta bir şeyler başarmak için annemi hep örnek olarak görüyorum. Bir yaştan sonra çocuk bir birey olduğu için o kadarda ihtiyaç duymuyor. 17 yaşında üniversite kazandım, evden ayrıldım. O gün bugün hep ayrı yaşıyorum, annemin hedefi de hayatta anneye ihtiyacı olmadan kalabilmem için uğraştı, dünya biliyorsunuz ölümlü dünya, gözüm açık gitmesini istemiyorum demişti.