noluyasanagenemiros bebek 6 aylık olana kadar gece en az 2 kere mutlaka beslenmeli. Kilo alımı açısından da gece emzirmeleri çok önemli. Anne sütünün en yağlı olduğu zaman dilimi gecedir. Burnunu sıkın, ayaklarını gıdıklayın gerekirse altını açın bir şekilde emzirin mutlaka. Bu nasıl bir doktor ki hem kilosuna burun kıvırıyor hem gece uyandırmana gerek yok diyor. Gerçekten tüm çocuk doktorları bir de emzirme eğitimi almalı. Siz geceleri mutlaka emzirin lütfen. Gündüz de 2 saati geçirmeyin muhakkak emzirin. Anne sütü arz talep meselesidir. Bebeğiniz ne kadar çok emerse o kadar süt üretirsiniz. Bol bol emzirmeye devam edin