Çünkü 2 saat boyunca uyudu ve hiç çiş yapmamış günde 3,4 kere değiştiriyorum çişli bezini ama emdiği 2 dk anca mama veriyordum 90 cc içiyordu Aptamil veriyordum şimdi evolvia rp1 e geçtik süt alerjisi var onu da içiyordu ama 2 gündür içmiyor. sanırım benim sütümün tadını aldıkça onu mu beğenmiyor yoksa emdikten yarım 1 saat sonra verdiğim için mi tok oluyor bilmiyorum ama bu çiş sayısı bana yeterli gelmiyor gibi eskiden daha çok çiş yapardı şimdi hasta iştahı mı yok desem emince eskisi gibi bırakmadan 1,2 dk emiyor anlamadım ya valla 🤷♀️ 3 ay 10 günlük