Polannem dunyammm önce herşeyi tam olsun diye düşündüm yaptıracaktım baktım maliyetli olacak. Zaten doğum günü kutlamak 6 bin gibi bi paraya mal oldu. Emaaann dedim hediyelik de olmayıversin 😀