dunyammm ben yaptırdım hemde dogum gününe 3 ay kala şuan 1 ay var dogum gününe inci anahtarlık yaptırdım çok çok hoşuma gitti altına da Ben annem ile babamın güzelliklere açılan kalplerinin anahtarıyım.Bu anahtarlık benden size hediye.Kalpleriniz her zaman güzelliklere açılsın diye not yazdım üstüne de Buğlem 1 yaşında yazdırdım çok hoş oldu .Eşim başta gereksiz buldu ama hediyelikler gelince bayıldı tabi ben gelenlere dağıtma düşüncesinden daha çok bize hatıra kalır diye yaptırma taraftariydim zaten benim ve eşimin ailesi gelecek yakın çevre toplam 10-15 kişi çok anlamlı oldu konsept elbisesini vs. Hep inci olarak düşündüm. Hatta elbisesini bira kac güne diktirtecem