semaa94 tamam doğru veriyorsun işte. Bebek daha kucuk oldugu icin emerken hemen uyuyakaliyor ya yağlı süte ulaşamayabiliyor o yuzden uyaninca yine ayni memeyi vermemiz gerekiyor. Sagda bitirdiysen sagdan sonra sola. Surekli panik yapma basit düşün meme yumuşayana kadar emmesini sağlayacaksın 💙