semaa94 şimdi önce kendine bir kağıt yap not al hem aklın karışmaz hem bebegin ne kadar nerden içmiş olduğunu görürsün. Iki emzirme arası ne kadar uzarsa süt o kadar ayrışır. Yani son süt ne kadar faydaliysa ilk sütte o kadar faydalidir o yuzden icin rahat olsun. Emzirme süren mesela 20 dakikaysa toplamda 10 dakika birinden 10 dakika diğerinden emzir ki süt her iki memeyede esit miktarda gelsin *bu ileriki dönemlerde işine yarayacak). Mesela sağ memenden başladın emzirmeye 3 dakika sonra uyuyakaldi meme hala sert taş gibi o zaman bilki meme tam boşalmadı yağlı kısım iceride hala uyandiginda tekrar sağdan emzirki yagli kismi ceksin. Yani meme tam yumusayana kadar uyuyup uyandikca ordan emziriyoruz. Birde memenin kahverengi kismini iyi tutsun ki iyi cekebilsin.