Ben de alalı 2 hafta oldu, koluna takıyorum body içinde kalıyor zarar vermesin ona diye.Melekannem sayfasından 250tl ye aldım sertifikalı geldi ama hiçbir etkisini göremedim.Hala adamakıllı uyku uyumuyor, ağlıyor, huysuz, gazı oluyor…Bence bebekle alakalı bi durum ama biz benek sakin olunca kolyeden diyoruz, her çocuk başka sonuçta 🤷♀️