Vera01 Esra06c çok iyi bende 2 hafta oluyor ama veremedim.sabahları aç karnına içiyorum 1 fincan .sonra su içiyorum.gün boyunda 3 lt suiçiyorum.acaba nerde yanlış yapıyorum 😊
Esra06c Ikranurhtc ben trendyoldan aldım evet diyet yapıyorum daha doğrusu sağlıklı beslenme çalışıyorum ben emziriyorum da şimdilik iyi gidiyor
Ikranurhtc Esra06c yaa inşallah bende veririm biraz 10 kiloya bile razıyım benim kilo verdiğim çok belli oluyor 10 kilo bile beni 20 kilo vermiş kadar gösterir yani bende aralıklı oruçla beraber içmeyi düşünüyorum bakalim
Esra06c Nurcan_8034 evet 3. Aydan sonra kullabiliyor çok sordum araştırdım bende kullanıyorum benim bebeğim 5 buçuk aylık
Esra06c Vera01 bende aynısını yapıyorum canım peki diyet falan yapıyor musun yada dikkat ediyor musun
Esra06c Vera01 acaba neden vermediniz ki bilmiyorum inan benim etrafımdaki 5 kişi kullandı hepsi vermişti ben kendime çok inanmadım ama çok şükür vermiştim bu hafta bitiyor bakalım 1 ayda ne kadar vermiş olacağım
Baby_5 Esra06c Ikranurhtc Trendyol dan almayın o etkili değil saçma sapan bir ürün yolluyorlar akrabam ondan zehirlendi benim aldığım yerden aldı şuan iyi durumda