MelindaMelisa Benisahtesevme2 Biz kreşe gönderiyoruz pedagog önerisiyle.Oyun gruplarını önermedi bize.Akranlarıyla olmak istiyor sizinle değil dedi.Bizde gönderiyoruz en azından enerjisinin çoğunu orda atıyor eve ilk geldiğinde çok ağlıyor yada hırçınlaşıyor.Onuda anlatıyorum yada full oyunla geçiyor
Benisahtesevme2 MelindaMelisa bızım oyun grubu ebeveynsiz canım önce beraber başladık oraya guvenınce ve bağ kurunca artık sarılıp bay bay yaptık ve çok şükür alıştı bjna çok sevınıyorum çünkü bensız durmazdı 😍 ama aşka enerjısı bıtmıyır ordan çıkıp parka eve gelip top oynuyoruz üstüne 😅
Benisahtesevme2 Zeliff aynı dışarda uyumlu söz dınlıyır evde de aslında öyle ama bazı şeylerde çok ısrarcı ve hırcın😅😟
Benisahtesevme2 Zeliff aynı dışarda uyumlu söz dınlıyır evde de aslında öyle ama bazı şeylerde çok ısrarcı ve hırcın😅😟
Benisahtesevme2 Zeliff aynı dışarda uyumlu söz dınlıyır evde de aslında öyle ama bazı şeylerde çok ısrarcı ve hırcın😅😟
CankizimRavzam Benisahtesevme2 kuzum tavsiyem yok üstte kalsın ama aynı durumu bizde yaşıyoruz kızım var 3 buçuk yaşında ama gör yani tuvalette bile yalnız bırakmaz beni dışarı çıkmak zaten tam bir kabus dediğiniz gibi giyinmek istemiyor herşeye kötü diyor sabahlari asla çorap giymeyi kabul etmiyor o durumlarda üstünü giymediginde falan şey diyorum o zaman dışarı çıkmıyoruz kızım evdeyiz diyorum cikartmiyorum ikna olana kadar bekliyorum ağlamasına müsade ediyorum Allah yardım etsin hepimize vicdan merhamet sabırlar versin cidden zorlar
Maliki CankizimRavzam bzde aynuyız ama uc yas olmadı daha uc ayımız var ama hep kuck istiyor ve baska odaya dahi kendı gtmez almaz hep anne hep anne oyun oyun tek oynamaz sureklı kıyafet gyme degıstrme ve hep oyun yeme icme bıle oyunla tuvaletde bıle konusalm gel der napcaz bagımlu bana ve ben bır dk bısy yapamıyorm
Benisahtesevme2 CankizimRavzam çıkmıyor o zamanda ikna olmuyor vallahi şaştım havalar soğudu kolları buz gıbı sıfır kol gezıyor evde 😳
CankizimRavzam Maliki sen eşittir ben canım bide benim kızım uyumuyor 🤭 Ben alıştım uykusuzluğa da bazen benide delirtiyor işte o kötü bu kötü bunu çıkart istemiyorum diyor hayır diyorum öyle bir ağlama yok yıkıyor ortalığı sıpa
cahillesohbetikestim Bu sendromlar, ataklar ne zaman bitiyor acaba. Tamam artık rahat ederiz dediğimiz bir dönem yok mu. 🤣
AvMsl Hayatımda sabrımın bu kadar zorlandığı bi dönem daha yok sanırım .. uykuları bozuldu inatlaşmalar çemkirmeler artık herşeyden soğudum illallah ettim .. 3 yaş beni deldi geçti..2 yaşta da çok zorlamıştı ama 2 yaş sendromuna kurban olayım
Mermi Benisahtesevme2 benim kızımda 3 yaşından beri böyle asla benim isteidgim kıyafeti giymez şuan 4 yaşında beni ikna etti ona uyuyorum bide sinirlenince esylri fırlatıyor ben nasıl bir şeye kızsam tepki versem tepki benimle aynı🫤
Benisahtesevme2 Mermi artık bende ıyle bısey deyınfe çünkü acayıp gerılıyor ortam hem o hem ben üzülüyoruz sınırlerım yıpranıyor resmen ne ıstersen onu gıy moduna geçtim ama ıcım el vermiyor ıste
birdeanne MelindaMelisa ne kadar zor bu ebeveynlik işi benim de 3 yaş kızım var 12 günlük bebeğim var vay anam vay 😞