Benisahtesevme2
Canım elbise konusunda benimkide gezegenlere çok takık çok seviyor hepsini biliyor artık söylüyor o derece hayranı😂😂 Bi pijaması var roketli dünyalı ilgi alanı diye aldım onu giymek istiyor…ama ben kirlenmiş makinede yıkamamız gerekiyor diyerek ikna ediyorum ayy bu cok kir kokuyor vs.dıyorum benimkide titiz öyle dediğimde ikna oluyor🤭😌bilmiyorum sende işe yararmı yıkamamız gerekli diyerek kirlenmiş bak çok kötü ama demek yeterli duruluyor umudunu kesiyor yüz ifademide ayy buna ne olmus cok kötü yapınca oda bi tiksinme durumu yasıyor sanırım direk vazgeciyor 🥰😂😂
Bu aralar bizimkide atmaya başladı 🤦🏻♀️vurma yokta atak dönemlerinde illa oluyor oğlumda 3 yasına gırecek hareketlerı biraz degıstı uykuya direnme , arabalarını ne bulursa yatak cama yakın o tarafa atıyor ne var yok , vurma konusunda genelde net ve kısa konusulması gerektıgını onerıyor
pedegoglar çünkü uzun uzun konusmaları cocuk anlamıyor kısa ıfade net olmak gerekiyor kollarından hafifce tutup vurursan canım acır annelere vurulmaz yanlış diye diye oglum bunu 1 bucuk yaslarında yaptı sureklı vuruyordu yüzüme yapmak ıstedıgınde bunu dedıgım kendılıgınden bıraktı.
Ve atak dönemlerine denk geldiğinde işin içinden cıkılmaz hale gelıyor.
4 yaş sendromu daha zormuş , cocukluk evresine adım atıyolar zor oluyor biraz sabır daha cok sevgi sarılma ile bu yollarıda aşarız inşallah 🤲🏻🤲🏻 yapmak istediğinde cansız varlıklar yastık buna yapabilirsin mesela ama bana yapamazsıın buna yapabilirsin çünkü canım acıyor üzülüyorum diye net ifadede bulunursan işe yarayıp bir zaman sonra bırakır 🙏 yani ben bunları uygulamıstım suan tek oyuncakları fırlatma huyu var yatak altına atıyor hepsını bunlarda gececektır ınsallah diye umut edıyorum 3 yasına az kaldı bu durumunuda sendromuna veriyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️