Yasse1208 imkanınız varsa kendinize ve bebeğinize yaptırın. Biz alianz tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdık. İyi ki yaptırmışız. Çoğu hastanede geçiyor. Geçmeyen yerlerde de indirim yapılıyor. Oğlum zatürre oldu. 10 gün hastanede yattı. 1 lira ödemedik. Şimdi özel bir hastaneye gitseniz muayene, tahlil dünyanın parası. 1 yaşına kadar her ay genel kontrol oluyor bebeklerin. Ben devlet aşılarınıda hastenede yaptırmıştım.