Bebeğim 4 ay 6 günlük, tamamlayıcı sağlık sigortasını sadece bebeğime yapmıyorlar bana çok yüksek teklif verildiği için eşimle bebeğime yapmayı düşündük toplam 13 bin tl civarı oluyor. Eşim normalde doktora pek giden birisi değil yani sırf bebeğe yaptırabilmek için yaptıracak ve İstanbul’da yaşıyoruz anlaşmalı hastane sayısı çok az. Bu nedenle tamamlayıcı sigorta yaptırmasak 4. Aydan sonra rutin muayeneler hangi aylarda oluyor sigorta yaptırmamaktan daha pahalıya mı mal olur muayene için özel hastaneye gitmek onu öğrenmek istiyorum