Yagmur_24 5. Aydayız bizde de ara ara ağlayarak uyanma başladı. Önceden hiç yoktu böyle birşey. Uyanır ve beş - on dakika kendini beşikte oyalardı,beşiğin kenarında sağlam bi şekilde asılı duran oyuncaklarına bakar sesler çıkarırdı güzel bi düzeni vardı. Ama son günlerde ağlayarak uyanıyor malesef. Nedenini anlamak için o uyuduğunda odasında bekledim uyanana kadar, meğerse uykularını bölen şey yan ve üst komşuların yaptığı gürültülerimiş, o yüzden korkup ağlayıp uyanıyormuş. Patırtılar, birden hızlıca açılan musluk sesi falan onun Odasında daha çok duyuluyor malesef . Ama gün içinde yorulmuşsa da hiç etkilenmiyor bile. Geçen gün annemlere gittim bebeğimle, yolda bebek arabasında giderken yoruldu tabi, onlara gidince de emzirdim, uzun uzun uyudu. Gün içinde baya yorulması da lazım galiba deliksiz uyuması için. Sakince de uyandı ani patırtı gürültü duymayınca.