Yagmur_24 sevgili yağmur benim kızımda ağlayarak uyanıyor ve nebe süresi uyutur, evde bakara süresi açarım, 40lik mevludu yapip evde kuran da okuttum, üstüne annem hatim indirdi, ama hala aklima bazen kötü seyler gelmiyor degildi… sonunda farkettim ki yalnızlık çekiyormuş, çünkü yanında uyuduğum ve beni uyanır uyanmaz gördüğünde ağlamıyor. Oysa ki küçük bir sesinde yanına gidiyor ama hemen ağlamaya başlıyordu. Okuduğum kitaplarda bebeklerin annelerinin göremeyip farkına varamadığı anlarda bu durumların yaşanacağını belirtiyor. Aklına bir sey gelmesin, içini ferah tut, uyuduğunda yanında olmaga çalış, güvenli olduğunu hissedince mutlaka bu durumda geçecektir.