ialbayrak98 Bizimki En geç 6.30 da ayakta dermanım kalmadı artık. 3. Ayına girmek üzere. Zamanla düzelir mi bilmiyorum ama gözlerimi açamıyorum bazen
Ezgi061696 ialbayrak98 benimde aynı şekilde 2 ay 20 günlük bebeğim sabahın köründe ayakta. Çok yoruluyorum kendi hayatım bitmiş gibi hissediyorum 😥
starwomen ialbayrak98 düzeliyorlar kızım 4. Ayına kadar sabah 5-5.15 arası kalkıyordu seninki yine iyi kız 😁
ialbayrak98 starwomen arada öyle kalktığı da oluyor ama yine bölük pörçük uyuyor. 😅şimdi kaçta kalkıyor acaba
Sinem61 ialbayrak98 hiç geçmeyecek gibi geliyor biliyorum ama geçiyor bir çok şey düzeliyor . Özellikle 6-7 aydan sonra çok tatlı oluyor ve düzen oturmaya başlıyor . Ama en erken 4 ayda düzelme oluyor 4 aya kadar birazcık sabır.
Sinem61 Ezgi061696 ben de aynısını söylemiştim😁 ama inanin geçiyor hatta ne çabuk geçti diyorsunuz yaşadıklarınız bir çoğunu da unutuyorsunuz. Bana bunları söylediklerinde gıcık olurdum hiç inanmazdım ama gerçekten öyleymiş
Sinem61 Mertpasa1 tabii ki düzelecek merak etmeyin 6-7 aydan sonra daha gözle görülür düzeltmeler oluyor
ilaydasrin_1 ialbayrak98 14 aylık doğduğundan beri 6:30-7:00 uyanıyor. yemin olsun bir kere bile 8 de uyandığını görmedim.😿
ilaydasrin_1 ialbayrak98 son uykusuna en geç 9 buçukta geçiyor, gece de en az 2 kez uyanıyor birinde uyanıp mama istiyor mamasını verip tekrar uyutuyorum ötekinde de su içiriyorum tekrar dalıyor 🥲
motherisbackk ialbayrak98 5 aylık kızım. 6.30 da uyanır hep 😬 sağlıklı uyanma saati de buymuş zaten bebekler için
mehsima Benim bebeğim de 2 ay 15 günlük gece 1 olmadan uyumuyor ve sabah 5e kadar en az bir kez kalkiyor. 5den sonra ise uykusu çok düzensiz