Jeologanne canım ben sezaryen oldum ilk bir hafta emziremedim düzgün sit gelmedş. Sonra da yaralardan dolayı emziremedim hep sağıp verdim ve hep mama verdim biberonla. Bir ay bu şekilde oldu. Ama sonra emzirmeye başladım yaralarım geçti. Meme reddi yaşamadım hemen aldı. Her bebek bir değildir korkma