Jeologanne merhaba. Bebeğim 5 ay 6 günlük sadece mama ile besleniyor. Kilosu çok iyi. Ama ne zaman eşimin ailesine veya kendi aileme gitsem oğlumun her ağlamasını açlığa bağlıyorlar. Normalde 3-4 saatte bir acıkan oğluma sırf onların ağzı dursun diye 2 saat üzerine mama verdiğimi bilirim. Ne kadar bu çocuk açlıktan ağlamıyo desem de inandıramıyorum.
Onun için kimseyi dinleme derim ben. Eğer bebeğini takip eden doktorun gelişimini iyi görüyorsa mamaya başlama bence. Yine de annesi sensin. Bebeğin için en iyisini sen bilirsin. Sevgiler😊