Duyguuu38 dur kafayı yeme 😂 benim kızım sabah 6 da kalkar gece 12 de yatar asla gündüz uykusu yok uyumadigi içinde sürekli bı ağlama halinde 2 yaşına geldi 2 senedir beyaz gömlek giydirip kafama foni takmadiklari kaldı durum o derece vahim uyku ilacı almamak için direndim direndim direndim ama asla düzelmiyor doktora götürdüm bir sorun yok uyku ilacı yazdı ama almadım son haftam son noktadayim alcam galiba gerçekten hem cocuguma hem bana yazın yapacak bişey kalmadi